آلبوم جان جوانی از ابی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های جنت مکان و آدرس gnn-kids.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خوش گذشت؟؟


 

متن آهنگ جان جوانی از ابی

برای با تو بودنم راه ستاره رفته ام,
هر سفر ثانیه را من به شماره رفته ام,
هزار پنجره نگاه در انتظار ساخته ام,
روح غرور مرده را در اشک خود شناخته ام,
جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای,
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای,
اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن,
به خواب روی شانه ات بیا بد عادتم بکن
جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای
مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من
ببوس تا پاک شود در عشق تو گناه من
شبانه با نگاه تو رنگ سپیده میشود
گل از تماشای رخت چه آب دیده میشود
پیش شراب چشم تو باده کنار میرود
سری گرم عشق توست به سمت دار میرود
جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای
زبان احساس  مرا تو عاشقانه  کرده ای
اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بکن
به خواب روی شانه ات بیا بد عادتم بکن
جان جوانی مرا پیر ترانه کرده ای
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای
مرا به خلوتت ببر جان بده به نگاه من
ببوس تا پاک شود در عشق تو گناه من
****

متن آهنگ حبس از ابی

کسی که به حبس می بره آدمو

نمی دونه دلواپسی میگیره

یه مادر که دلتنگ فرزندشه

نبینه جگرگوششو میمیره

کسی که به حبس برده این عاشقو

نمیدونه چشمای تو پشتمه

با ایما اشاره رسدوندن به تو

که  جرمم گره  کردنِ مشتمه

روزایی که وقت ملاقاتیه

یه شیشه زخیم کرده این دوریو

تو از پشت شیشه نگاهم کن و

منم دست میزارم رو دستای تو

تو گوشی رو بردار و چیزی بگو

بگو  کوچمون رو به  آزادیه

بگو دلخوشم کن به راست و دروغ

خرابه بگو رو به آبادیه

روزایی که وقت ملاقاتیه

یه شیشه زخیم کرده این دوریو

تو از پشت شیشه نگاهم کن و

منم دست میزارم رو دستای تو

تو گوشی رو بردار و حرفی بزن

منم عاشقونه نگات میکنم

شبی که تو سلول تنهاییم

به جای نگهبان صدات میکنم

چه دیواری افتاده بین من و

تو و آدمایی که پیشِ منن

همه  لیلی ها مثل  تو نیستن

خیلیا قید مجنونو این تو زدن

شبیه یه تنهاییه واقعی

تو فصل بهارم گلِ کاشیه

میخوام حس کنی درد این ادمو

که از متن رفته توی حاشیه

روزایی که وقت ملاقاتیه

یه شیشه زخیم کرده این دوریو

تو از پشت شیشه نگاهم کن و

منم دست میزارم رو دستای تو

تو گوشی رو بردار و حرفی بزن

منم عاشقونه نگات میکنم

شبی که تو سلول تنهاییم

به جای نگهبان صدات میکنم

*****

متن آهنگ دنیای آرزو از ابی

حرفی بزن  که  تو زیر و بم  صدات

حرف نگفته ی چشماتو بشنوم

فرقی نمیکنه که چی میخوای بگی

فقط بگو بزار صداتو بشنوم

بشکن سکوتتو تا حس کنم دلم

هنوز می تپه هنوزم عاشقم

دست منو بگیر جرات بده به من

که از نگفته هام چیزی برات بگم

که از نگفته هام چیزی برات بگم

مگه میشه عاشق نشد چشاتو که وا میکنی

منو از زمین و زمان با چشمات جدا میکنی

بزار پر شم از عاشقی که عشقت واسه من بسه

بزار جون بگیره نگام تو قلبی که دلواپسه

چشمات ابری و لبهات بی قرار

نزدیک  شو  به من  دنیای آرزو

من که خراب این حال خرابتم

نگفتنی ترین احساستو بگو

ماتی به چشممو غرق نگاهتم

چشمات قلبمو تا اوج می بره

صدا بزن منو چیزی بهم بگو

با اینکه این سکوت شنیدنی تره

مگه میشه عاشق نشد چشاتو که وا میکنی

منو از زمین و زمان با چشمات جدا میکنی

بزار پر شم از عاشقی که عشقت واسه من بسه

بزار جون بگیره نگام تو قلبی که دلواپسه

********

متن آهنگ بغض از ابی

با چی خالی کنم  هر شب  یه بغضی قد یه کوهُ
شبایی که بغل کردم یه قاب عکس بی روحُ
کجایی که ببینی من چه دردی میکشم بی تو
چه زجری میشکم وقتی میبینم جای خالیتو..
تو رفتی خاطرات تو
رفیق ِ اشک چشمامن
در و دیوار این خونه غریبی میکنن با من
یه دریا بودی و چشمم حریف بغض دریا نیستی
تو اونقدر دور رفتی که ازت
یکــ قطره پیدا نیست..
کجــایی .. که ببینـی
من چقدر دل خسته و تنهام
ببیـنـی ، زندگی بی تـو
داره جون میده رو دستام
منو تو ما شده  بودیم عذابم  میده من بودن
با داغ ِ دوری از دستات یه عمری تن به تن بودن
دلم میگیره از تقدیر که دور از هم رهامون کرد
اگه قسمت جدایی بود واسه چی آشنامون کرد..
کجــایی .. که ببینـی
من چقدر دل خسته و تنهام
ببیـنـی ، زندگی بی تـو
داره جون میده رو دستام

********

متن آهنگ بی اعتنا از ابی

به من  بی اعتنا  باش و  تظاهر به خیانت کن

به هر عشقی به غیر از من اگه میتونی عادت کن

اگه دوست داری عمرت رو تو تنهایی حرومش کن

اگه میتونی با من باش نمیتونی تمومش کن

تو در اوج غروری و حالا وقت فرودت نیست

منم چیزی ازت میخوام که شاید تو وجودت نیست

نمیدونم که از فردا چه راهی با تو در پیشه

تو هم مثل خودم هستی نمیدونی که چی میشه

چقدر فکر تو درگیره یه بار آسوده با من باش

نگو بی فایدست این عشق یه کم بیهوده با من باش

یکی بدبین به این عشقه یکی داره تلف میشه

فقط با مرگ  من انگار تو شکت  برطرف میشه

تو در اوج غروری و حالا وقت فردوت نیست

منم چیزی ازت میخوام که شاید تو وجودت نیست

نمی دونم که از فردا چه راهی با تو در پیشه

تو هم مثل خودم هستی نمیدونی که چی میشه

***********

متن آهنگ غمنومه از ابی

فقط با مرگ  من انگار تو شکت  برطرف میشه

به مسلخ میکشن پاتو به جرم سربداری ها

به آواز قناری های مسلخ دیده مومن باش

زمین از غیر ممکن ها پره اما تو ممکن باش

منو تو آبروی مونده ی باغیم و بار آور

من و تو باغ آفت دیده ایم اما بهار آور

چنان از نا امیدی های هم امید می سازیم

که از یک شمع باور مرده صد خورشید می سازیم

اگر چه خسته ای از  حمل  این بغض های طولانی

حریم امن موندن باش ای یار دبستانی

اگر چه بغض ابرای سمج سخت و نفس گیره

بیا اشکاتو نذر شونه من کن نگو دیره

نگو دیره

منو تو آبروی مونده ی باغیم و بار آور

من و تو باغ آفت دیده ایم اما بهار آور

چنان از نا امیدی های هم امید می سازیم

که از  یک شمع باور مرده صد  خورشید می سازیم

اگر چه خسته ای از حمل این بغض های طولانی

**********

متن آهنگ بهت گفتم از ابی

بهت گفتم نرو گفتی دلیل داره هر رفتن

بهت گفتم بمون گفتی بهونه ای میخواد موندن

مسیر عشقمون  اخر به سمت  یک دوراهی رفت

نمیدونم که بین ما کی راهو اشتباهی رفت

چیه تکلیف قلبی که یه عمره با تو سر کرده

کسی که با تو راهو رفت نمیشه بی تو برگرده

تنم جا مونده رو جاده دلم رفته پی سایَت

زیری هر سقفی که هستی نگاهی کن به همسایَت

به جای خالیه یک عشق نمیشه هرگز عادت کرد

به تو که راحتی بی من فقط میشه حسادت کرد

همیشه پشت تو بودم همیشه روبروم بودی

نخواستم چیزی از دنیا خود تو آرزوم بودی

چیه تکلیف قلبی که یه عمره با تو سر کرده

کسی که با  تو راهو رفت نمیشه  بی تو برگرده

تنم جا مونده رو جاده دلم رفته پی سایَت

زیری هر سقفی که هستی نگاهی کن به همسایَت

به جای خالیه یک عشق نمیشه هرگز عادت کرد

به تو که راحتی بی من فقط میشه حسادت کرد

همیشه پشت تو بودم همیشه روبروم بودی

نخواستم چیزی از دنیا خود تو آرزوم بودی

************

متن آهنگ یه مردی از ابی

یه مردی به  سن من  عاشق بشه

با موهای جوگندمی روبروت

چقدر فرق داره نگاهش به عشق

تو رو می رسونه به هر آرزوت

با کهنه شراب مست تر میشه شد

نگاه کن چقدر تجربست پشت من

نمیبینی خامی و پوچی ازم

فقط گل میگیری تو از مشت من

خودم کمتر از تو نفس میکشم

که سهم هوامو ببخشم به تو

تا حرف زیادی داری با خدا

بگو تا  خدامو  ببخشم به تو

ببین هر دفعه توی آغوشمی

یه راز مگو رو بگو میکنم

بمیرم دوباره به دنیا بیام

تو رو از خدا آرزو می کنم

یه مردی به سن من عاشق بشه

به لمس تن و بوسه دلبسته نیست

اگه از زمین و زمان خسته شه

همینکه به تو می رسه خسته نیست

به تنهایی عادت نده قلبتو

نگو هرکی عاشق شده باخته

همین عشقی که تو وجود منه

ازم ادم بهتری ساخته

خودم کمتر از تو نفس میکشم

که سهم هوامو ببخشم به تو

تو حرف زیادی داری با خدا

بگو تا خدامو ببخشم به تو

ببین هر دفعه توی آغوشمی

یه راز مگو رو بگو میکنم

بمیرم دوباره به دنیا بیام

تو رو از  خدا آرزو  می کنم

***************

متن آهنگ فصل بی قرای از ابی

دست  منو راحت بگیر  که فصل بی قراریه

حافظه های ما پر از پیام اضطراریه

عکسی که از ما میگیرن با دوربین شکاریه

اینم برای هردومون یه عکس یادگاریه

به لطف این شکنجه ها سکوت ما صدا نشد

گرسنه پای سفره ها نماز که غذا نشد

یه عمره روی پوستمون گریه رو تاول میکنن

جدولای خیابونام با خون ما حل میکنن

تو اینهمه عذاب و درد بزار بمونه فاصله

از رگ جاده یه روزی می پاشه خونِ فاصله

صدای  خاطراتمون  هنوز توی گوشِ منه

تو حسرتت این زخمی که وا مونده آغوشِ منه

دست منو راحت بگیر که فصل بی قراریه

حافظه های ما پر از پیام اضطراریه

عکسی که از ما میگیرن با دوربین شکاریه

اینم برای هردومون یه عکس یادگاریه

به لطف این شکنجه ها سکوت ما صدا نشد

گرسنه پای سفره ها نماز که غذا نشد

یه عمره روی پوستمون گریه رو تاول میکنن

جدولای خیابونام با خون ما حل میکنن

تو اینهمه عذاب و درد بزار بمونه فاصله

از رگ جاده یه روزی می پاشه خونِ فاصله

صدای  خاطراتمون هنوز  توی گوشِ منه

تو حسرتت این زخمی که وا مونده آغوشِ منه

************

متن آهنگ آخرین بار از ابی

از دست  من میری از دست  تو میرم
تو زنده میمونی،منم که میمیرم
تو رفتی از پیشم دنیامو غم برداشت
برداشت ما از عشق با هم تفاوت داشت
این آخرین باره من ازت میخوام
برگردی به خونه
این  خرین باره من ازت  میخوام
عاقل شی دیونه
اونقد بزرگه تنهایی این مرد
که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد
من عاشقت هستم اینو نمیفهمی
یه چیزو میدونم که خیلی بی رحمی
همیشه میگفتی شاهی گدایی کن
ظالم بمون اما مظلوم نمایی کن
هرچی  بدی کردی پای  من بنویس
نتیجه ی این عشق بازم مساوی نیست

 

دانلود آلبوم با کیفیت 320 ( یکجا )

 

 

منبع : الوند موزیک




:: موضوعات مرتبط: موزیک , موزیک پاپ , ,
:: برچسب‌ها: ابی , دانلود آلبوم جدید ابی , جان جوانی , بچه های جنت مکان , gnn kids , کریم جلکانی , مهرداد طاهری , بهزاد درویشی , محمد جباری , مهران سلیمانی , شعر , رپ , پاپ , ترانه های بختیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 2545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAMPIRE
ت : شنبه 9 / 10 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');